Declaracions de l'entrenador local (Manuel Pellegrini)
" El Barcelona sense arribar molt, en 50 minuts estava 0-3. Però ha sigut un partit amb més errors nostres davant un equip amb gran capacitat tècnica al que podiem haver contrarrestat"
"Després del 0-3, la intensitat costa més, no crec que ens faltés intensitat en el primer temps, on vam tenir quatre ocasions clares i arribem amb més perill"
"Hem jugat contra un equip amb gran domini de la pilota, però ha sigut molt poca la sensació de perill a la porteria de Caballero en el primer temps"
"Si haguessim marcat en el primer temps potser el partit hauria canviat"
| L'entrenador a la roda de premsa |
Declaracions de l'entrenador visitant (Josep Guardiola)
"Si Valdés no treu el córner, la doble parada, mai sats què hauria passat. No ha sigut el partit més fàcil. Amb 4-1 hem baixat una mica el ritme i ens hem pogut marxar amb 4-3. La línia entre guanyar i perdre és molt fina"
"Avui s'acaba la primera volta, tenim un rival que ha fet una primera sensacional que ha tret mèrit al que nosaltres hem fet que no ha estat gens malament. En tots els camps ens hem comportat bé. Durant noranta minuts sempre hi ha moments en que el rival es comporta millor només faltaria. Estem contents i ara a descansar per preparar la tornada de Copa del Rei"
"(Sobre Leo Messi) Ja sabeu la meva opinió. Leo es té que mirar jugant, poc més es pot dir. La seva gran força és la regularitat, ha tornat a trobar-se amb el gol, l'hi anirà bé.
"(Sobre Adriano) Té aquesta habilitat, aquest talent. Estaria molt bé que tingués continuïtat perquè condicions les té totes, és ràpid, xuta bé amb les dos cames, centra"
"No he vist la nova samarreta però em sembla bé"
| Guardiola en un moment del partit |